احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ب.ظ

عروس شدنت مبارک طلایی!

باورم نمیشه!!

دوست دوران مدرسه 

دوست مو طلایی من

امروز با دوران تجردش خداحافظی کرد و به جرگه عشاق متاهل پیوست!!!

پیوندتــــــــــــــــان مبارک و پایدار باد.

ان شاءالله.


احساسی ترین احساس دریایی نوشت:

فروغ عزیزم خیلی خیلی خوشحالم برات..خیییییییییییلی زیاد.

اصلا در حد تصورتم نیست!

امیدوارم همه مراحل این زندگی جدیدی رو که درش قدم گذاشتی به خوبیوبا موفقیت پشت سر بذاری.

میدونم که از حالا به بعد خیلی کم میتونم ببینمت.

از همین الان دلم تنگته دوست من.

یه دوستی شونزده ساله که هر سال به قدمتش اضافه میشه دیگه دوستی نیست خواهریه!

همیشه خواهرتم تا تـــــــــــــــه دنیا.

همیشه هستم.

این خوشی مبارکت باشه ابجی مو قشنگه من (:



  • احساس دریایی

نظرات  (۱)

مبارکش باشه :)
پاسخ:
سلامت باشین ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی