احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ب.ظ

این اخرِ سالی...

این روزا واقعا دست و دلم به کاری نمیره!

واقعا از شرایطی که توش گیر افتادم دارم اذیت میشم.

هیچ انگیزه ای برای خونه تکونی ندارم.

تو این خونه جز خستگی و اذیت چیز دیگه ای نمیشه پیدا کرد.

ای کاش میشد همین الان از اینجا میرفتیم!

من معتقدم که در ازای این سختی هایی که داریم می کشیم اینده ای روشن در انتطارمونه!

با همین فکر یه خودم امیدواری میدم و تحمل شرایطو برای خودم از حالت غیر ممکن به ممکن تغییر میدم!

ظلم هایی که بر من تحمیل کردن چیزی نیست که این دنیا جبران بشه!

این اعصاب خراب با هیچ رفاه و ارامشی مثل روز اولش نمیشه.

زندگی خراب مادرم دیگه شکل اولش نمیشه.

تو این ده سال گذشته من واقعا به خاطر رنچ هایی که کشیدم بزرگ شدم.

من حتی اگر بخوام هم نمیتونم مثل زهرای ده سال پیش باشم.

من دیگه نمیتونم همینجوری دیمی به اطرافیانم محبت کنم.

من دیگه نمیتونم احساساتمو راحت بریزم بیرون.

زندگی من خلاصه شده توی چند تا کلمه: همسرم، دخترم ، خدا و دینم.

که اون اخری خیلی همه چیو سخت کرده!



  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی