احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
دنیای عجیب و غریبی دارن افرادی که مثل تو فکر میکنن...
من هم مثل تو فکر میکنم خیلی وقت ها...اما نه در همه زمینه ها.
شاید چون به اصطلاح امروزی ام.
اما خب برادرت هم مثلا یک امروزی به حساب می آید ولی به نظرم یک سری از تفکراتش خیلی دور از عقله و نتیجه تعصب کورکورانه و یا حتی تربیت اشتباهه.
در مورد شمام معتقدم که همین اتفاق کم و بیش افتاده.
با همه احترامی که برای شما قائلم ولی متاسفانه روز به روز که میگذره و من دیدم نسبت به زندگی بازتر میشه می بینم که بعضی از قسمت های زندگی شما سراسر اشتباه و خط خوردگیه!
جوری که اثر منفیش بعد از این همه سال همچنان پابرجاست و حتی در زندگی من هم تاثیر میگذاره!!!
گاهی ادما از روی جهل یا اگاهی خیلی بد میکنن...شما هم بد کردین...بــــــد!
بد کردنی که از جهل زیاده!
و امروز تاثیر وحشتناکی روی زندگی یکی از نزدیک ترین کسانم گذاشته و به همین خاطر ،من و زندگیم هم درگیرش شدیم.

ای کاش شیوه زندگیتونو یه کم تغییر میدادین تا الان ما دچارش نباشیم.
ای کاش حالمون خوب بشه.
ای کاش عقده ها از دلامون بیرون بره.
ادم عقده ای عاقبت خوبی نداره.
کاش هیچوقت عقده ای نشم.

بابا دخترتو دعا کن.

  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی