احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۴۲ ب.ظ

حرف دلِ من از اعماق وجودم مخصوصا تیکه آخرش!

یکی از فانتزیام اینکه انقدر پولدار شم که بتونم کل صنعت فیلمسازی ترکیه رو بخرم، تعطیلش کنم بعدم آرشیوشونو بندازم جلوی سگ!


کاش راهی بود که این فانتزی واقعی بشه.


فیلماشون جدا از داستان های مبتذلی که داره مفت نمی ارزه!



  • احساس دریایی

نظرات  (۱)

  • اسمم محموده
  • منم همینجا قول میدم اگر پولدار شدم همینکار کنم :/
    به این میگن آرزوی عامه پسند و برای اصلاح اجتماع
    احسنت بر تو
    خوشمان آمد :|
    پاسخ:
    تشکر.
    ان شاءالله یکی بالاخره این کارو بکنه.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی