احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه

خییییییییییلی خسته ام.

بنده خدا مصطفی مه از منم بدتره.

اصل کارارو اون کرده!....ولی بازم من خییییلی انرژی از دست داد.

ولی خب می ارزید بالاخره یه بار کارای ما قبل از سال تحویل به اتمام رسید.

خب امیدوارم امسالم مثل سال پیش سال خوبی باشه برامون.

برعکس هنرمندای عزیز که جناب عزرائیل ارادت خاصی باهاشون پیدا کرده بود از اول سال یه کله همه رو قبض روح کرده و این اخر سالی هم ول کن نیست گویا....ما سال خوبی رو داشتیم و اینکه اتفاقا این اخرای سال برامون جالب تر هم شده...اتفاقات خوب اطرافمونو گرفته.

دارم خودمو میکشم که چشمام بسته نشه و بتونم تایپ کنم این اخرین پست من توی سال نود و پنجه.

اگر بخوابم الان صد درصد نماز بی نماز...قطعه قضا میشه.

خدایا خودت کمک کن تا بیدار بمونم.

پارسال این موقع قشم بودیم.یادش بخیر.روزای خوبی بود.خوش گذشت.


خدایا خودت عاقبتمون رو چه امسال و چه سال بعدو چه سال های بعدترش ختم بخیر کن و زندگیمونو پر از برکت و سلامتی و مااااال کن. (((:



  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی