احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۶ ب.ظ

یه فضای جدید

سلام دوستای گلم!!

خوش اومدین به خونه جدیدم!

نگرانم نباشین. من خوبم.

اتفاق خاصی نیفتاده.

توی اون وبلاگ خیلی از دردام گفته بودم دیگه نمیشد توش نفس کشید

با خودم فکر کردم که تغییر مکان بدم و سبکمو تا حدودی تغییر بدم

شما چه گناهی کردین که محبورین لحظه های سخت زندگی منو بخونین!؟

اینجا از دردام حرف نمیزنم...اینجا میشم همون زهرایی که خنده از روی لبش نمیره.

زهرای دنیای واقعی توی دنیای مجازی.

دوسِتون دارم دوستای گلم


  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی