احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ

پست آزمایشی

ضبط میشه... دوربین... صدا... حرکت!

بنده این پستو به صورت آزمایشی با گوشیم از طریق سرویس پیامکی بیان اینجا ارسال کردم!
  • احساس دریایی

نظرات  (۳)

الو؟صدا میاد؟
پاسخ:
به به!!!!
ببین کی اومده!!!!
دیروز و امروز خیلی به یادت بودم دختر خوب!
خوبی؟
گوشکوب خریددددى؟؟
پاسخ:
منظورت از گوشکوب گوشی نیست عایا!؟
اگر منظورت همونه که نه نخریدم!
مرسى خوبم مرسى
تو خوبى؟
خونه جدید مبااااااارک
بازم دمت گرم حس نوشتن دارى من که دیگه...!!
پاسخ:
خعله خب بابا!..چند بار میگی مرسی!!!...اصلا به زبان فارسی تسلط نداریا!
ممنون.شکر خدا منم خوبم.
تشکر عزیزم.
توام الان ذهنت درگیره و دغدغه داری وگرنه از من فعال تری!
ایشالله خدا خودش مشکلاتونو حل کنه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی