احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

رویای محال ولی لذت بخش!

حتی توی خواب و رویا 

من

با 

تو 

یه جا 

جمع نمی شیم.


خواب جالبی بود.

توی خواب کاملا خودم بودم

خود خود واقعیم

دیگه مراعاتتو نمیکردم

به همون اندازه که دقم دادی باهات بد بودم.

نمیدونم چرا بعد از دیدن اون خواب انقدر حالم خوب بود!

شاید به خاطر اینکه بالاخره دیدم یه جایی طبق میل و دل خودم باهات رفتار کردم!

در هر صورت لذت بخش بود برام که تونستم با نگاه خصمانه بهت نگاه کنم و با نگاهم همه حرفامو بهت بزنم

خوشم میومد که میتونستی عمق آتیشی که توی دلم راه انداختی رو از چشمام ببینی

یه دوئل چشم در چشم بود

در دنیای واقعی و عالم بیداری هیچوقت نمیشه که تو بتونی منو بفهمی و من بتونم چشم تو چشم دردامو با خشم بر سرت فریاد بزنم...

به خاطر همین این رویای محال خیلی بهم چسبید.

تنکس گاد.

  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی