احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۰ ب.ظ

بن بست فکر من...

گاهی که دیگر نمیکشم...

گاهی که دیگر کم می آورم...

گاهی که خیلی خیلی خسته میشوم...

و این روزها این گاهی ها خیلی خیلی زیاد شده است!

میشود که مرا از روی زمینت برداری؟؟

میشود که نباشم؟؟

میشود از هستی ساقط شوم؟؟

آخر دلم کمی مردن میخواهد...

دلم یک خواب ابدی میخواهد...

دلم یک ذهن بی دغدغه میخواهم...

دلم جایی را میخواهد که دیگر در آنجا فقط خودم باشم و خودم...

خالی از نقش همسری

خالی از نقش مادری

خالی از نقش فرزندی

خالی از نقش عروسی

و در کل خالی از تمام نقش هایی که یک انسان میتواند داشته باشد


  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی