احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ب.ظ

کی گفته من صبورم؟

صبر

این کلمه سه حرفی رو خیلی وقته که نمیشناسم.

من اون زهرای سابق نیستم.

نه صبر دارم نه حوصله دارم.

زود خسته میشم زود کم میارم زود جوش میارم زود از کوره در میرم.

توی پاچه گرفتن تبحر خاصی دارم طوری که توی چشم به هم زدن میتونم روزتو مثل جهنم کنم برات.

من همونم.همون آدم سابق. همون که روز خاستگاری به همسر ایندم متذکر شدم که ادم عصبی ای هستم و خدا نکنه که اعصابم خراب باشه.

همون زهرای خنده رویی که خیلی ها این روشو ندیدن.

و این روزا این روی داغونم خیلی بیشتر از اون یکی داره خودنمایی میکنه.

دلم میخواد برم یه جایی که هیچ کس نباشه.هیچ کس و هیچ چیز وابسته ای  به من نباشه.

دلم روحم جسمم همه آزاد باشه.

کاش میشد.

از این دنیا و کوله بارِ وظایفش خستم.

تمام

  • احساس دریایی

نظرات  (۱)

چه تضاد عجیب و تلخی در شما نهفته است! 
پاسخ:
جدی؟!
آدمه دیگه گاهی دلش میگیره و خسته میشه گاهی هم خوشی میزنه زیر دلش.
میشه بگین دقیقا چی توی نوشته هام دیدین که این تضاد رو حس کردین؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی