احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ

آسمونی شدن فرق داره با...

لزوما وقتی حرف از آسمونی شدن میزنم منظورم فقط یک چیز نیست...یعنی اصلا اون یک چیز نیست!

اگر برداشتتون از حرفای من شهادته که خیلی خنده داره!!!

شهادت؟من؟

خنده داره....نیس؟

حتی فکرشم خنده داره!

من چطوری میتونم به خودم این اجازه رو بدم که شهادتو حتی توی فکر و رویام به خودم نسبت بدم!؟

لیاقت میخواد حتی فکرش!....که منِ گناهکار ندارم.

اینکه میگم آسمونی بشم منظورم اینه که عاشق آسمون و آسمونی ها بشم نه کلامی بلکه در عمل!

خط مشی زندیگیمو از اونا بگیرم.

دوست دارم یه عاشق واقعی باشم...

من هر چی بدی ام داشته باشم یه خوبی دارم!

اونم اینه که امید و اعتمادم نسبت به خدا و وعده هاش خیلی زیاده.

با همه رو سیاهیم هیچوقت از خدا ناامید نمیشم.


خدا با منه...


دل نازک شدم این روزا...درستش اینه که بگم بی دل شدم اصلا!

دل ندارم...رو ندارم...دست و دلم میلرزه برای تصمیمی که گرفتم... 

میترسم بلوف باشه...میترسم نتونم و کم بیارم... میترسم بازم بد بشم.

چند روزه دلم میخواد بترکه.نمیدونم چمه!!!

پدرم دعا کن منو.میدونی که چی میخوام!؟



  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی