احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ق.ظ

رحلتش و تولدم!....آسمون و زمینت.

امام عزیزمون یه همچین روزی پرواز کرد به آسمونت...

و چند سال بعد یه همچین روزی پر و بال منو چیدی و از بهشتت آوردی به زمینت...!

حالا من یک خردادی هستم...

یک چهاردهم خردادی!

عجیبه ماه تولدم...

عجیبه فکرای توی سرم...

عجیبه تنها بودنم...

عجیبه روزگارم...


امروز بازم با یادت منقلب شدم به حدی که اگر اجازه میدادم اشکم سرازیر میشد!

چیکار کردی با من؟

چی تو وجودت هست که انقدر منو راغب میکنه به دونستن دربارت یا نزدیک شدن بهت!؟

امسال ماه رمضون اگر خدا بخواد برام خوب تموم میشه....درواقع شروع میشه!

یه شروع خوب برای پیدا کردن خودم...برای پاک شدنم... برای اسمونی شدنم.ان شاءالله.

خدایا دلم زیرو رو شده خودت خوب میدونی...اصلا خودت کردی پس علاجشم دست خودته.

یکی از فرشته های زمینیت که اخیرا آسمونی شده کار دستم داده...

دلم روشنه!

خیلی زیاد!

حس میکنم عاقبت خوبی در راهه...به خواست و اراده تو.

کمکم کن که بشم همون که مد نظرته.

در ضمن تو این راه به همون فرشته عزیزت توسل کردم...از خودش خواستم که کمکم کنه برای اسمونی شدن.

میدونم که میشنوه حرفای دلمو و میدونم الان داره بهم لبخند میزنه.

دلم روشنه که یه روزی دارم سمت اسمونت پرواز میکنم در حالی که دستم توی دستاته خدا.


  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی