احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۴ ب.ظ

انگار یه اتفاقی افتاده...!؟

نمیدونم چی شده

نمیدونم حتی چرا شده

یه حالی دارم که گفتنی نیس

یه اتفاقی برام افتاده انگار!

خیلی بهت زده ام...

و باز هم دلیلشو نمیدونم!

فقط یه مستند دیدم 

دو روز پیش

از اون موقع منقلب شدم

حتی نمیدونم چم شده

فقط میدونم یه چیزایی هست 

که میشه تغییرش داد 

که اون چیزا تو من رخنه کرده

اونارو باید عوض کنم

دلمو باید صیقل بدم انگار

تا سیاهیاش پاک بشه

من وضعم خیلی خرابه

حسابم پیش خدا تعریفی نداره

شهــــــــــادت 

کلمه غربیه برای ما زمینی ها

من کجا و آسمون کجا

باید آسمونی بشم تا بفهممش

وقتی فهمیدمش اون موقع میتونم پرواز کنم

اون موقع میتونم برم تو دل اسمون


نیومده بودم که اینا رو بگم 

حرفام چیزای دیگه ای بود

اما دستم اینارو تایپ کرد

ولی اروم نشدم هنوز 

احساس میکنم ارومم نمیشم تا راهمو روشن نکنم

حالم شبیه آدمیه که توی یک نگاه دل داده

عاشق شده انگار!

عاشق شدم یعنی؟

یعنی تا حالا عاشق نبودم؟

شاید بودم ولی راهو گم کردم

خدایا کمک!


  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی