احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ب.ظ

احوالاتِ زندگی ام در اوج خوبی هاست!

یادمه آذر ماهِ سال گذشته حال زیاد خوشی نداشتم...اما حـــالا!

...

حالا احوال مــــن و زندگی ام عالیست و در اوج خودش است!

خدایا شکــــرت برای گذر زمانت!

اگر این حرکتِ بی وقفه ی زمانت نبود ما چه گلی بر سرمان میگرفتیم در لحظاتی که عرصه در زندگی به ما تنگ میشد؟!

خدایا حال امروزم رو مدیون تو و فرشته ات هستم!

فرشته ای که مدت هاست برای نجات من از هیاهوی روزگارم پا به زندگی ام گذاشته و در زندگی ام مانا شده!

یقین دارم که تو او را فرستاده ای و بس.


امروزِ زندگی ام ارام و شاد و خوش رنگ و خوش بوست!

من انرژی بیشتری پیدا کردم به لطف سفری که فرشته ات مرا برد و تنوعی که در خانه ام ایجاد کرد.

صبوری هایم خیلی بیشتر شده ،حس میکنم!

اکنون دخترک نازنینم بزرگ تر شده و من در کنار فرشته ات لحظات خوشی را با این وروجک میگذرانیم.

امروزمان زیباست خیلی خیلی زیبا!

میدانم که خیلی از اطرافیانم به عشقی که در زندگی ام پدیدار است و هر لحظه وجودش را فریاد میزند غبطه میخورند.

میدانم که زندگی امروزم آرزوی خیلی هاست.

میدانم که ارامش امروز زندگی ام برای خیلی ها حسرت است و حسرت.

پس بابت این همه نعمت شکر میگویمت.

این عشق و این آرامش را

این حس خوب خوشبختی را

این طعم خوش زندگی را

تو به من خورانده ای...سپاس پروردگارم!


  • احساس دریایی

نظرات  (۱)

فرشته شمایی البته هندونه زیر بغل من نذار
پاسخ:
اختیار دارین آقـــــــــا.شما سرورین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی