احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ

تبریک پدر عزیزم

پیامک به دیار باقی:


بابای مهربونم سلام

حال من و خانواده ام خوب ِخوب است به لطف دعاهای تو در حق دخترکت.

میدانم که حال توام خوب است.

امروز ولادت مولایمان علیست و روز مردان و پدران عالم.

همه امروز به منزل پدرانشان رفتند و کادویی گلی چیزی برای پدر گرفته اند و امـــــــــــــا مـــــــــن...!

به نظر خودت من کجا میتوانم بروم جز سر مزارت؟

کادو چه میتوانم برایت بیاورم جز خواندن سوره های دخان و انسان و حواله آنها به روح پاکت؟

هان!...یک کادوی دیگر هم هست!

یک نماز!

نماز والدین!

برای پدر و مادرهای از دست رفته فرزندان...

این نماز را هم نثار روحت میکنم پدر عزیزم.

ده سال است که خودم را در روزت اینگونه ارام میکنم.

به جرئت میتوانم بگویم که این روز را تا حدودی فراموش کرده ام.

چون کسی را به عنوان پدر ندارم تا محبتی هدیه اش کنم.

و جالب اینکه امسال خیلی شدید تر از سال های پیشین فراموش کار شده ام.

نمیدانم!...شاید چون خود مادر شده ام و فقط یک دختر و همسر نیستم!

جایگاه مادری ام به خاطر عظمتش من را از تمام دغدغه ای گذشته ام دور کرده است و این خیلی خوب است!

پدر عزیزم ببخشید که امروز به دیدنت نیامدم ...ان شاءالله فردا حتما می آیم به همراه داماد  نوه ات.

از طرف یگانه دخترت

دوستت دارم به وسعت تمام باورها و اعتقاداتی که در دل و جانم پرورش دادی.

دعایمان کن بابای مهربونم.

  • احساس دریایی

نظرات  (۲)

عزیزم.
روحش قرین رحمت حق.
افتخار میکنه به وجودت به یقین.
پاسخ:
ممنون از لطفتون.
ممنونم از حضورِ خیلی خوبت زهرا جان.
پاسخ:
سلامت باشی. خواهش میکنم عزیزم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی