احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

ماهگردت مبارک دخترکم

چهاردهم آبان دختر کوچولوی ما یک ماهه شد!

با همه سختی هاش جه زود گذشت!


مامان نوشت: 
به علت بچه داری پست با دو روز تأخیر ارسال شد.

دیشب رفتیم مهمونی.
اولین مهمونی ای که فقط خودمون و دختر قشنگم بودیم و کسی همراهمون نبود که بخواد کمک دستم باشه ...
و دیگه اینکه تجربه خوبی بود.!

اخمشو برم!  
بچم مثل مامانش جذبه داره (:

  • احساس دریایی

نظرات  (۲)

سلاااام مامان جونی فاطمه اسرا جونی!!!!
خووبی؟ خوشی؟ فاطمه اسرای ما خوبه؟
بازحمتای ما خانوووم.... خیلی خسته شدین...
کلی حال کردم باهاتون.‌کلی حرفیدم وخندیدم،اصلا لازم داشتم همچین فضای دوستانه ای رو....
شاید باورت نشه ولی داغونم،برا ریحان تعریف کردم،اینقد حال روحی م بدشده و توفشارم که پناه اوردم به مشاوره!! خنده ذاره....
حالا بعدا صحبت میکنیم باهم... فقط دعاکن برام. همین
مواظب خودتون باشید
پاسخ:
سلام عزیزم.به برکت وجود شما خیلی بهترم.فاطمه اسرام خوبه الحمدلله.
همش رحمت بود..چقدرم که زحمت دادین شما!...فقط زحمت کشیدین ولی آخرشم ناهار نموندین بد شد.
بازم بابت کادوهاتون ممنون.خیلی زحمت کشیدین.باورکن من اصلا توقع کادو نداشتم ازتون فقط دوس داشتم به بهانه بچه شماهارو ببینم.
منم خیلی به این فضا احتیاج داشتم.یعنی انقدر به هم ریختی!؟
ان شاءالله حتما حرف میزنیم با هم.هر موقع که بخوای من برات وقت دارم.فقط شما لب تر کن بنده در خدمت گذاری برای دوست حاضرم.
همیشه دعاتون میکنم البته اگر قابل باشم و دعام بالا بره.
چشم.شمام همینطور.
ممنونم ازت دوست خوبم
کادو رو حرفشو نزن که اصلاباعث خجالته... تو یه شرایط افتضاحی گیرکردیم!! هم از نظر مالی هم روحی...
قربونت، مرسی که وقت شلوغتو خالی کردی برام دوست جونی من!
حتما میزنگمت.
فعلا!!
پاسخ:
خواهش میشه عزیز
اصلا از این حرفا نزن که ناراحت میشما !!!
همین که اومدین خودش یک دنیا شادی بود برای من،دیگه نیازی به کادو نبود که تو حالا داری احساس ناراحتی میکنی بابت کادوت!
به این فکر کن که با اومدنت چه حال خوبی به من هدیه دادی و این حرفارو بریز دور!
قابل شمارو نداره خانوم.هنوز که کاری نکردم که داری تشکر میکنی.
منتظرم دوستم.
یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی