احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ق.ظ

نه سالو پشت سر گذاشتم...

سال دیگه ده سال تموم میشه...

و من...اگر تا اون زمان از دنیا بار سفر نبسته باشم...

یک دهست که ندیدمت!


زود گذشت...یا دیر؟

نمیدونم!...اما گذشت.

زجرم داد ولی گذشت.

شکسته شدم ولی گذشت.

سال های نوجوانیمو ازم گرفت ولی گذشت.

نکته مهم اینه که بالاخره میگذره...با هرسختی ای که هست زمان میگذره.

و چقدر خدارو شکر میکنم از اینکه احوالات ما در حالِ گذره!


دوست داشتم بودی و حال امروزِ منو میدیدی...

خوشبختیمو...همسرمو...و دخترمو...یعنی نوه تـــو!

فاطمه ای که توی راهه خیلی برام با ارزشه...کاش بودیو بهم راه و چاه تربیتشو نشون میدادی.

ای کاش بودیو دل من و مصطفی رو از بودنت قرص میکردی.

این سال ها توی لحظه لحظه زندگیمون به یک تــــــــــــویـــی نیاز داشتیم تا...

حمایتمون کنه بی منت، 

دوسمون داشته باشه بی دردسر، 

عاشقش باشیم بی حرف اضافه و اما و اگر و تبسره...


به یک پدر از جنس تو و پدرانه هایت نیازمندیم!


چه مجازاتی میتونه سخت تر از این باشه که آدم تا اخر عمرش حسرت دیدنِ عزیزانشو به دوش بکشه و صداش در نیاد!

نه سال گذشته و من لحظه ای نبوده که حسرت نخورم بابا...

نه سال تو رو ندیدن درد داشت...

کاش ازم راضی باشی!

دعا کن دخترتو بابا !


احساس دریایی:

دیروز سال بابام بود و به یادش بودم خیلی...

ولی به خاطر شرایطم و یه سری مسائل دیگه نتوستیم کار خاصی براش بکنیم.

اگر زحمتی نیست یه فاتحه برای شادی روح اموات بخونین.


  • احساس دریایی

نظرات  (۳)

سلام خانوم گلی !

کاملا درکت میکنم.دلتنگی برای پدرومادر بدترین نوع دلتنگیه.
من هردوشونو تو بچگیم ازدست دادم. بعضی وقتا انقدری که دلم مامان میخواد هیچی دیگه نمیخوام.
بهرحال حکمت خداهم واسه ما اینجوری بوده.نباید ناشکری کرد.


پاسخ:
سلام.ممنون از همدردیتون.
خدا رحمتشون کنه ان شاء الله
بله درست میفرمایین.
سلاااام
خوبی؟ چه خبر؟؟ در چه حالی دختر؟؟
خیلی وقته بیادتم و میخوام بزنگمت! ولی هی نشده و کار پیش اومذه...!
چه حال؟چه احوال؟
الهی... خدا پدرتو بیامرزه. خیلی سخته از پدرومادری دور باشی که عاشقشونی....
پاسخ:
سلام گل دختر
سلامتی.الحمدلله خوبیم.هنوز خبری نیست
فرناااااااااااااااااااز.....دعام کن خواهری
هنوز این فسقلی نیومده...امشب میخوایم یه سر بریم بیمارستان شرایطمو بگم ببینم اگر دردم نگرفت کی باید برم بیمارستان...
آخه شنبه که تموم شه من 41 هفته ام کامل میشه و باید مراجعه کنم بیمارستان...خیلی دعام کن منم حتما دعاتون میکنم و به یادتونم.
از ریحان چه خبر هی میخوام بهش زنگ بزنم هی نمیشه...اصلا توی فازی نیستم که الان چیزی یادم بمونه درگیر شرایط بدنیمم.اگر با ریحان حرف زدی سلام منو بهش برسون و بگو به یادشم. بگو دعام کنه خیلی.
خدا رفتگان شمارم بیامرزه عزیزم.زنده باشی همیشه.

ااااخ ااااخ اااخ اااخ..... زورای اخرو داره میزنه فاطمه اسراء؟! الهی....
قابل که نیستیم ولی چشم. شما مارو بیشتر بدعا.
ریحانم خوبه، کم و بیش درارتباطم باهاش ازطریق تلگرام....
چشم منتقل شد!! دلیوری ش نیمد برات؟!!خخخخ
ایشالا که زایمان راحتی رو خواهی داشت و بی درد و اضطراب  نی نی ت رو در اغوش میگیری گلم.
مواظب خودت و نی نی ت باااااش زیااااد!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی