احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۵ ب.ظ

اگر بودی چقدر زندگی من با الان فرق داشت!

قربون مست نگاهت 

قربون چشمای ماهت

قربون گرمی دستات

صدای اروم پاهات

چرا بارونو ندیدی

رفتن جونو ندیدی

خستگی هامو ندیدی

چرا اشکامو ندیدی

مگه این دنیا چقدر بود

بدی هاش چند تا سبد بود

 تو که تنهام نمیذاشتی 

توی غم هام نمیذاشتی

گفتی با دوتا ستاره 

میشه اسمون بباره 

منمو گریه بارون 

غربت خیس خیابون

توی باغچه نگاهم 

پر گریه پر آهم

کاشکی بودی و میدیدی

همه گلاشو چیدی

تموم روزای هفته 

که پر غم شده رفته

منو گلدونت میشینیم

فقط عکساتو میبینیم

روز پنجشنبه دوباره

وعده دیدن یاره

روی سنگ سردی از غم

میریزه اشکای خستم

تا که قاصدک دوباره 

خبری ازت بیاره 

با یه دسته گل ارزون

 پیشتم من زیر بارون

قربون مست نگاهت 

قربون چشمای ماهت

قربون گرمی دستات

صدای اروم پاهات

چرا بارونو ندیدی

رفتن جونو ندیدی؟؟؟

خستگی هامو ندیدی؟؟؟

چرا اشکامو ندیدی

...

احساس نوشت: بودن یا نبودنِ بعضی ها چقدر میتونه توی روند زندگیمون تاثیرگذار باشه...!
و من این تاثیرو خوب میفهمم و حتی تجربش کردم و میکنم....
گاهی دل انقدر نازک میشه که خیلی چیزها به چشمش میاد...
حال این روزای من شده همین...دلنازک شدم و این خیلی بده!


  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی