احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۸ ب.ظ

مثل آرامشی هستم که نزدیکه یه طوفانه...

میخوام گم شم تو رویایی که حس بودنت باشه

تموم عمر من صرف تماشا کردنت باشه

...


  • احساس دریایی

نظرات  (۳)

هیچ فرد دیگری، زندگی شما را مهار نمی کند، مگر اینکه به او اجازه دهید.
بببببه خاااانووووم
کم پیدایی خوبی؟؟ خوشی؟ نی نی ماچطوووره؟؟ریحان سراغتوگرفت ازم گفت هرچی زنگ میزنم بهش جواب نمیده!
پاسخ:
سلاااااااااااام فرناز خانوم گل!
بابا از این وَرااااااااااا؟
الحمدلله.خوبیم.
من گوشیم که خاموشه...ولی تلفن خونه رو هم هرچی نگاه میکنم شماره ریحانه رو نمی بینم!
نمیدونم این چه موقع هایی زنگ زده که من نبودم یا جواب ندادم!
خطمونم یه مقدار مشکل داره گاهی از این مشکلا پیش میاد.
هی میخوام بهتون زنگ بزنم هی یادم میره...
الان اصلا حواسم پرته...ذهنم پره از این فسقلی!
به سلامتی ماه دیگه ام که عروسی ریحانه و اقا سیده...تو و امیر آقا برین جای مارم خالی کنین.
دوس داشتم عروسیش بیام ولی شرایط فراهم نیست.
تو خودت خوبی؟امیر اقا بهتره؟

الحمدلله. خوبیم شکر.
اقامصطفی خوبن؟ 
خودت روبه راهی؟؟
الهیییی... عزیزم!! ببینم کدومتون اول میشیدا، نی نی تو یا ریحانه!!!خخخخ
سلام برسون.
زهرا خیلی برامون بدعا تو این شرایطت. دعای تو حتماااا مستجاابه. مارو یادت نره.
قرباااانت
فدااات
بوووس بووس
پاسخ:
خداروشکر.
الحمدلله مام به خوبی شما خوبیم عزیزم.
باز من و خودتو بگی یه چیزی!!! به نظرم زودتر به نتیجه میرسیم!! :))))
باز تو یه سال از ریحان جلوتری!
بزرگیتو میرسونم عزیزم.شمام سلام مارو برسون.
چشم به روی چشم.قابل باشم دعا میکنم.
ستاره بچینیییی
بچه بیاریییییی
فداااااااات
بوس بوس
(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی