احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه

زهرا خانوم مادر نشدی نمیدونی توی دل مادرا چی میگذره!

شاید برداشتت از رفتار مادرت و مادر شوهرت و همه خانومای اطرافت که از قضا مادر هم هستن بعد از اینکه بچه دار شدی تغییر کرد!

من فقط میدونم که تو بدخواهِ کسی نیستی و هر چیزی که گفتی تا الان همه بی غرض بوده و فقط برای آرامش خودت و زندگیت تلاش کردی!

البته الانن معتقدم نیستم که هر چه که گفتی و کردی اشتباه و بی فایده بوده!

برعکس معتقدم که خیلی جاها به جا و درست بوده ولی قبول داری که زیاده روی کردی یا نه!؟

و اینم میدونم که کاملا غیر ارادی بوده و به طور ناخودآگاه سختی هایی که در گذشته کشیدی روی رفتارت تاثیر گذاشته!

شکر خدا که تا دیر نشده فهمیدی مشکل از کجاست....


کم محبتی و یا بی محبتی مشکل زندگی من بود و الان با همه توانم قصد برطرف کردنشو دارم.

بی تفاوت شدن به آدمای اطرافم و ندیدنشون....نمیدونم چم شده بود...

نمیدونم حالا چم شده که احساس میکنم از یه خواب زمستونی بیدار شدم و تازه دارم میفهمم که چه کار باید بکنم!


فقط به معجزه ی دعـــــــا با تمام وجودم اعتقاد دارم!

من سه چهار روز قبل از اینکه از خواب زمستونی بیدار شم رفته بودم سر مزار پدرم....

موقع خداحافظی وقتی باهاش تنها شدم ازش خواستم تا دعام کنه که من راه درست رو برم

تا هم خدا هم همسرم هم خودش و مادرم و  هم مادرشوهر و پدر شوهرم از من راضی باشن.

من جمعه دو هفته پیش توی بهشت زهرا اینو از پدرم خواستم و دوشنبه هفته بعدش جواب گرفتم!

میگن دعای پدر مادر در حق فرزند همیشه موجب عاقبت بخیریش میشه...

بابا دعا کن برام که دعاهات بدجور در حق دخترت کارسازه!


والسلام


  • احساس دریایی

نظرات  (۲)

سلام
وب پر محتوا و زیبایی دارین
خوشحال میشم به وبم بیاین و در نظر سنجی وبم شرکت کنید
ممنون
پاسخ:
سلام.ممنون
الهی...
قول بده تو مامان و مادرزن  خوبی باشیا!
به بابات بگو برا ماهم دعا کنه... مارم به فرزندی قبول کنه:(

پاسخ:
من از همین الان دارم تلاشمو میکنم که در آینده نقشایی که توی زندگی بهم داده میشه رو خوب ایفا کنم...
ولی اینکه چقدر موفق میشم؟؟؟...خدا میدونه!
من فقط توکل و توسل کردم به خدا و اهل بیت...
به حضرت زهرا و امام زمان...
که کمکم کنن که تنهام نذارن...
فرناز راه سختی پیش رومه و فقط توسل به این دو تا سرور دلمو اروم میکنه...
عزیزم تو که حی و حاضرشو داری!...بگو دعات کنن قطعا مستجاب میشه!
ولی با این حساب چشم من سفارشتو به بابام میکنم. (:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی