احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ

نیشم باز میشه وقتی...

یه چند روزیه که جنب و جوش فسقلی ما زیاد شده...

وقتی احساسش میکنم انگار دنیارو بهم میدن...خیلی احساس لذتبخشیه!

امیدوارم خدا این لطفو قسمت همه خانوما بکنه.

خدایا ما برای تو و صاحب امر و ولیمون این تصمیم رو گرفتیم و به خودتونم توکل میکنیم توی تربیت این بچه...

چون واقعا سخته و ما از پسش برنمیایم...

من خودم سابقه درخشانی ندارم که بخوام به خودم تکیه کنم زیر بار این مسئولیت...

من خودم یه پام میلنگه یکی باید خودمو  تربیت کنه...

می ترسم که کم کاری کنم...میترسم خدای نکرده بچم بد بشه!

یا امام زمان خودت کاری کن که خدا هر اولادی که به ما داد (چه دختر چه پسر) صالح و با اخلاق با حجب و حیا باشه و بشن همون چیزی که شما خودت میخوای مثل عمه بزرگوارتون مثل بی بی دوعالم عصمت و سیره زهرایی داشته باشن چون ما برای زیاد شدن سپاه شما داریم تلاش میکنیم و خودمون از پس این موضوع برنمیایم اگر شما پشتمونو خالی کنین!


احساس دریایی نوشت:

همین الان که دارم تایپ میکنم تکوناشو احساس میکنم!!!


  • احساس دریایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی