احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ

درو که وا کنم ، خدا پشت دره...

یکی همیشه هست که عاشق منه

نگام که میکنه پلک نمیزنه

تنهاست خودش ولی تنهام نمیذاره

دریا که چیزی نیست عجب دلی داره


تشکر نامه :خدایا ممنون که همیشه توی لحظه هام حضور داری!

  • احساس دریایی

نظرات  (۲)

  • خرید ملک در ترکیه
  • خیلی خوب و عالی بود

    پاسخ:
    ممنون.
    حالا نیست خودش دائم پست میذاره...!!!
    چه خبر؟
    خوبی؟
    خوش میگذره؟

    پاسخ:
    به به! ببین باز کی اومده به کلبه درویشی من!!!
    سلامتی عزیزم.الحمدلله
    شما چه خبرااااا
    اقاتون خوبن؟
    بابا دیگه نه تو نه ریحان اصلا با وباتون کاری ندارین منم شور و شوقمو از دست دادم...
    قبلا میومدم به این امید که یه پیامی از شماها ببینم و با هم یه گپ و گفتی میزنیم ولی الان که دیگه خبری نیست!
    این ریحانه ام دیگه شورشو درآورده هاااااااااااااااااااا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی