احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸ ب.ظ

بهترینم تولدت مبارک

امروز تکیه گاه من، آغوش گرم تو

فردا عصای خستگی ام شانه های تو

زیر خاک هم دلم به هوای تو میتپد

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو


زهرا نوشت:

آقای من حرف زیاد دارم برای گفتن ولی...

همین جمله کفایت میکنه که...

خیلی دوسِت دارم من

به بزرگی خودت بدی های منو ببخش و حلال کن منو.

میدونم که همیشه و هر روز داری سخت تلاش میکنی که زندگی خوب و آرومی رو برای من درست کنی...

هم کار هم درس هم زن و زندگی...و گاهی هم بالا پایین شدن زندگی خیلی تحت فشارت گذاشته...میدونم.

و اینم میدونم که مرد من خیلی محکمه و با همه این سختی ها با خیال راحت بهت تکیه کردم...

تو تاحالا نذاشتی من هیچ گونه سختی ای رو متحمل بشم و این همه مردونگی تو برای من یک دنیا ارزش داره!

هرچند که من خوبی های تورو نمیتونم پاسخگو باشم...ولی اینو بدن که...

بی نهایت دوسِت دارم

تولدت رو نه به تو بلکه به خودم تبریک میگم!

چون اونیکه از داشتن تو داره به خودش میباله منم!

از خدا میخوام به حق همون حسینی که عشق مارو به دل هم انداخت و مارو به هم رسوند

تورو همیشه برام حفظ کنه و خوشبختی خودمونو بچه هامونو تضمین کنه.

الهی آمین


  • احساس دریایی

نظرات  (۳)

سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 
سلااااااام
وبلاگ نو مباااااارک
زیارتا قبووول
تولد اقاتونم مبااااارک
عه؟ اذر؟ اونم ۸ ام؟؟ مادرشوور منم۷ امه!!:))

دیگه نت دار شدم. ایشالا اگه نت دردسترس داشتم و خونه بودم، زود به زود میام بهت سر میزنم!
پاسخ:
به به!!!!!!!
ببین کی اومده!!!
دیدم کامیون مهتابی داره از دور میادا!!...نگو فری قشنگه بوده که میومده با قدمای نورانی!!!!
ممنون عزیزم
به به چه سعادتی!!! ((((:

به سلامتی..پس از این به بعد قراره زود به زود زیارتت کنیم!
اینجوری خیلی خوب شد(:
یعنی عاشق بیوگرافیت شدماااااا!!!
پاسخ:
قربون آبجی!
ما اینیم دیگه!
(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی