احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ

هوای ابری رو دوس دارم...

چقدر دوس داشتم الان توی یه جاده سرسبز بودم...

خودم تنهایی...فقط راه میرفتم...زیر بارون و رعد برق فقط راه میرفتم و با خودم و خدای خودم حرف میزدم

انقدر که دیگه حرفی برای گفتن نداشته باشم و بعد از تموم شدن حرفام لبریز از یه حس خوب بودم...

هوای ابری رو دوس دارم...

چون احساس میکنم خیلی خوب درکش میکنم...

چون احساس میکنم شبیه دنیای ما آدماست...

خورشیددکه منبع نوره توی هوای ابری زیر ابرا میره از دیده ها ناپدید میشه...

درست مثل دنیای ماها که گاهی نورو گم میکنیم...و راهو اشتباه میریم و نمی فهمیم که آخر اون راه تاریکیه نه روشنایی!

از این حرفا بگذریم...

هوای ابری رو دوس دارم به این خاطر که وقتی آسمون میخواد بباره و دلش گرفته

همه چیز محیاست برای ایجاد لحطه های قشنگی که برای من خاطره سازه.

خیلی وقتا لحظه های سخته زندگیمو با یادآوریه همین لحطه های ابری آسمون تحمل کردم.

خدایا باران رحمتت رو روی سر مردم این شهر روان کن.


  • احساس دریایی

نظرات  (۱)

  • خرید خانه در استانبول
  • خیلی خوب و عالی بود

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی