احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

من دیگر در دنیایم به دنبال احساسی شبیه تو نمیگردم...چون شبیه تو هیچکس نیست!

احســــــــــــــــــاس دریایی

سلام زهـــــرا خانومِ گل گــــــــــلاب!
سلام به فرشته کوچولوی روزگار من!
وقتت بخیــــــر خانــــوم!
وااای چقدر شما خوبی!
چـــــقدر شما قشنگی!
چقــــــدر شما خانومی!
چقدر شما دوستداشتنی هستی!

پیام های کوتاه
چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ب.ظ

امسال داریم رکورد میزنیم!

گینس باید ثبت کنه رکوردای مارو تو دوتا زمینه:

1- حجم دید و بازدید مارو از فامیل و دوست و آشنا.

2- عدم حجم دید و بازدید فک و فامیل از ما!


این دومیه جالب تره چون تا امروز و این لحظه کسی به جز مامانم مهمون ما نبوده توی سال جدید!

میوه ها ،شیرنی ها و شکلات ها و آجیلامون همش رو دستمون باد کرده :(


باشد تا میوه هایمان رستگار شوند لااقل!


  • احساس دریایی

نظرات  (۱)

سلام
ممکن قالب وبلاگتونو تغییر بدید ؟ آخه نمیشه خوند !
بله دل ها واقعا از هم دور شده دیگه اون دوست داشتنه و مهر و عاطفه نیست خدایی باورتون میشه من دخترعمه خدا بعد دو تا دختر امسال یه پسر بهش داده ما تازه امسال فهمیدیم !!!! دیگه خیلی اوضاع وخیم شده انگار کسی دلش نمی خواد کسی خونش بره
خیلی بد شده خدایی ، زنگ می زنی تلفنو برنمیدارند ، میزارن تا ۱۳ مسافرت میرن که مبادا خونشون بری !!!!! خونت نمیان که خونشون نری و.....
پاسخ:
سلام مریم خانم.
واقعیتش من این رونگو خییییییلی دوس دارم و نمیتونم ازش دست بکشم.دیدن وبلاگم با این تم و زنگ خییییلی بهم ارامش میده.
ولی بازم چشم من در اولین فرصت دوباره تم های قالب وبلاگو نگاه میکنم اگر چیز دیگه ای به چشمم خورد که خوب بود عوضش میکنم اگرم چیزی رو نپسندیدم که شرمنده شما میشم.

بله دل ها خیلی زیاد دور شدن از هم.
خدا خودش بهمون رحم کنه وگرنه خلق خدا که هیچ امیدی بهش نیست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی